Klachten


Voor klachten kunt u altijd direct persoonlijk contact opnemen met Twan de Haas via het onderstaande telefoonnummer of e-mailadres;

+31643295022
twandehaas.bbp@gmail.com


Wij hechten veel waarde aan de hoge kwaliteit van onze tweedehands producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie bij u af te leveren door middel van een zorgvuldige kwaliteitscontrole. Toch kan het voorkomen dat er tijdens het transport schade ontstaat, of dat er een ander probleem met het product optreedt waardoor u aanspraak kunt maken op onze garantie. Wettelijk bent u verplicht om ons binnen twee maanden na het ontdekken van het gebrek hiervan op de hoogte te stellen. Als het defect binnen de garantievoorwaarden valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.

Daarnaast kan er altijd iets gebeuren dat niet helemaal volgens verwachting verloopt. We raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons te melden via e-mail: twandehaas.bbp@gmail.com. Als we er samen niet uitkomen, is het mogelijk om uw geschil voor bemiddeling aan te melden via WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie om klachten in te dienen. Dit platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr. Zolang uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om deze via het platform van de Europese Unie in te dienen.

Als eerste een bericht krijgen als er nieuwe producten online komen?

Meld je aan voor product updates

De waardering van bestbuyphone.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 287 reviews.
Contact image

BestBuyPhone

Goedendag, wat kan ik voor u doen?
by Best4u Media